640 kilometer

64 mil. Så långt är det mellan mig och den varma famn som jag alltid vill vakna i. 64 jävla mil.

Sitter på ett försenat tåg och stör mig på störiga människor, som vanligt. Varför väljer man att äta saker som luktar bajs på offentliga platser? Kan man inte bara äta bajs hemma om man nu är så sugen på just det där som luktar så, och typ äta ett äpple på tåget istället? Och måste man köra samma ljudklipp 15 gånger utan hörlurar? Hur roligt kan det bli som roligast att höra en robotröst säga "helium"? Inte 15ggrs-roligt iallafall. Postpubertala skäggnissar inom media, ni som är så snajdiga - kan ni inte skramla fram ett par feta mintgröna hörlurar till nästa gång? Tack.

Ja, jag är mitt vanliga halvbittra jag. Men jag vill ju bara ha lite fukkin ordning och reda. Lite sunt förnuft och lite hänsyn. Kan vi inte bara låtsas lite bättre?

För i slutändan är vi alla apor i kostym.


Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0