Rise&Shine - Kl 15

Uh yeah, jag känner mig själv tillräckligt bra för att inte bli förvånad över att jag låg i koma tills kl 15.00 idag. Vaknade runt 12 först, minns att jag tänkte "Nu ska jag gå upp" och sedan vet jag inte vad som hände?

Anyways, hade fått en inbjudan om middag och trevligt sällskap hos en kollega så då blev det snabba ryck. Hoppade i träningskläderna och körde ett intensivt armpass på gymmet, gjorde ont av mjölksyra ett tag - härligt! Det ska kännas att man tränar. Sedan susade jag in på Ica och köpte lite dricka inför kvällen, körde nämligen nyktert ikväll. Duschade och snajsade till mig, körde sedan iväg till Linda. Där väntade kalasgod mat, sinnessjukt underbar efterrätt och roligt sällskap - allt från äkta hälftar till piloter och tekniker. Och så värdinnorna såklart. Elva stycken var vi allt som allt. Skoj skoj! Borde bjuda hem folket till mig någongång också, synd att jag bor relativt litet bara. Men vill man så kan man, ska fasiken styra upp nåt galej nån helg. Vi hade tänkt fortsätta till Capsicum sedan, men hör och häpna - vi kom inte in! Det var kö. Jag upprepar, det var kö. I Arvidsjaur. Beror på att testsäsongen har kickat igång ordentligt nu. Såg en hottie i kön. Inte för att jag ska ha någon, men titta kan man ju...Skjutsade hem teknikerna och tog itu med disken nu när jag kom hem. Skönt att ha fått undan det iallafall. Imorgon SKA jag städa och tvätta, no matter what. Ser ut som en knarkarkvart här just nu, det ska vi ändra på. Blir gymmet också, antingen bara förbränning eller blandpass med kondition och rygg/mage. Får se vad jag känner för. På kvällen är planen att jag och Emma ska på bio, Snabba cash ska ju tydligen vara sevärd. Känns som en bra söndagsaktivitet, lagom degigt. Är ledig måndag och tisdag, ska eventuellt till Skellefteå med en kollega - ruuligt att komma till civilisationen en sväng och kika i andra butiker än DollarStore och Konsum :P

Nu börjar det visst en film som jag tänkte se. Igår såg jag en bra en förresten - Control. Hade fått 8,6 på IMDb och jag förstår varför.

7-hupp!

Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0