Att fördriva en ledig dag

Rackarns, jag snoozade tills kl 12 idag. Dumt, eftersom jag varit duktig ett par dagar och gått upp i skaplig tid. Menmen, that´s life. Käkade lite frukost och snackade strunt med Malin - fick senaste uppdateringarna efter helgen, refreshing! Gick sedan loss inne i badrummet. Rev ut allting som gick att riva ut och skrubbade som besatt. Kemikalierna flödade och jag tillintetgjorde en hel del snusk som smygbott i mitt hem. Badrummet har nog aldrig varit så cleant som nu. Tvättade till och med sminkborstarna efter konstens alla regler. Ska rensa sminkväskorna och kasta lite skit sedan, men det blev inte av idag. När jag legat på knä på golvet och gnott med en trasa så bytte jag om till träningskläder och gav mig av. Tog en sväng förbi secondhand-affären och köpte 4 böcker för 4 spänn, sedan blev det gymmet. Cyklade och började läsa en av böckerna - snacka om att effektivisera sin tid! Cyklade 3,4 mil på 60 min, helt okej. Blev lite roddmaskin och avslutade med löpning. Körde intervaller idag, vilket varken är min favorit eller starka sida. Men det gick bra och det är ganska viktigt att variera sin träning så att man får ut det mesta av svettandet. Brände mina 1000kcal, vilket är målet med mina förbränningspass. Duktig flicka. Tunga ben idag, antagligen för att jag är inne på dag 5 av 6. Får bli vilodag på torsdag, jobbar dubbelpass då.

Nu är jag väldigt trött och ska vardagslyxa lite med ett varmt bad innan jag går och lägger mig. Väckning 03.45 imorgon, och då är det minsann inget snoozande som gäller. Ska bli skoj att jobba, har varit ledig några dagar nu. Hoppas det inte är -30 bara, då blir det kallt om fossingarna nämligen...

7-hupp!

Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0