Hjulet snurrar, men hamstern är död.

Och idag är det ungefär 10 små grader och lite gråmjäkigt här i Jauret. För ett år sedan var jag på en mycket angenäm ö den här tiden. Bali, soliga, roliga Bali. Det var jordbävning där för ett par dar sen såg jag på nyheterna . Och allt handlar om tajming. Något som är så mycket viktigare än att vara på rätt plats vid rätt tidpunkt, är att inte vara på fel plats vid fel tidpunkt. Ödet har varit schysst mot mig, än så länge.

Idag är jag seg, riktigt redigt seg. Hjulet snurrar, men hamstern är död. Ungefär så fungerar min hjärna idag. Det kan vi tacka snoozandet för. Aldrig mer. Har iallafall fortsatt med mitt mission från helvetet - att få ordning i garderoben. På riktigt. Gör framsteg, guldstjärna till fröken F. Ska snart hasa iväg till gymmet, för jag vet att det är trevligt när jag väl kommer dit och gladhormonerna vaknar till liv. Sedan blir det innebandyträning ikväll, skoj skoj. Den slutar runt 20-rycket, och sedan är det bara tack och hej leverpastej. Jobbar morgon imorrn, upp runt 04, skrapa rutor 05, flyga iväg 06.10...

Bjuder på en av mina promenadbilder idag;





Och svampar är precis som en del killar - fina att titta på, men inget man vill stoppa i sig...


Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: EmoEmil

Hjulet snurrar, men hamstern är död. den reklamen är klockren! ;P



annons: Säljes: en middag med mig



hehe 5 kronor man tackar ;P du ligger högst på budlistan-....

2009-09-26 @ 14:25:27
URL: http://slegg.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0