29 september 2009

Idag skulle mamma ha fyllt 60 år. Det låter så mycket på något vis. För när jag ser henne framför mig så ser jag fortfarande henne så som hon såg ut innan hon blev sjuk. Frisk, sund och mammig. Med en kratta i handen, såklart. Och vissa dagar saknar jag så mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av mig själv. Idag är en sådan dag. Jag vill ju ringa och säga grattis åtminstone, inte sitta här och fundera över om det finns tårta i himlen.

Men det är ju som det är, livet. Man kan inte bara få det bästa av allt, jämt. Och om det inte regnade ibland, så skulle man inte uppskatta de dagar då solen faktiskt skiner...


Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0