Det händer så lite att jag inte ens kan komma på en rubrik...

Har fortfarande inte hört något om jobbet. Ska nog ringa på måndag, vågar inte riskera att förstöra helgen genom att ringa idag. Jag lever på hoppet en liten stund till.

Idag ska jag jobba för Amelia igen. Gårdagen var ingen succé, milt uttryckt. Men jag träffade iaf lite vänner här och var som jag inte sett sen innan oz, så det var ju trevligt. Personalen ute i butikerna är också jättegulliga. Men rackarns vad segt det är att jobba 8 timmar med att bara vara värdelös. Jag klarar inte av jobb där det inte händer någonting. Man ska va busy busy busy så att tiden går fort!

Kan faktiskt hända att jag är ledig ikväll. Då vill jag göra någonting trevligt som inkluderar vänner och öl. Kära faster kommer till byn också, så lite familjetid äro på sin plats :) Annars blir det croupierpass som vanligt. Det är också trevligt.

Solen skiner och det är klarblå himmel, bådar gott inför helgen. Om det är fint på söndag så vill jag umgås med folket och kanske styra upp nån form av aktivitet som inkluderar mat, utomhusmys och möjligtvis även fotboll eller kubb. Vi får se vad som händer.

Nu borde jag göra mig iordning, men jag orkar inte riktigt. Det är ett helvete att vara tjej ibland.

För övrigt så är det ju förjävligt att finland förlorade mot usa och åkte ur vm. Jaja, får leva på segern från 1995 ett litet tag till.

Någongång när jag får tid så ska jag skriva "på riktigt", men just nu blir det mest vardagsblaj om ingenting...

Anyway, dags att tagga till för dagens arbete. Man kan komma långt med ett glatt humör, har jag hört.


Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0