Jag skulle bara vilja saga...

...Hejhopp! Har kommer ett speedat inlagg da tid ar pengar och jag vagrar betala den sure kinesgubben som ager detta internetcafe mer an nodvandigt!

Anyway, it's getting closer! Snart ar jag hemma igen och ni kommer inse att mina spydiga, pa gransen till elaka, kommentarer fortfarande finns dar och att jag fortfarande kan vara riktigt javla tjurig och grinig nar Malin och Linda gar for hogvarv...Och anda saknar ni mig!

Sedan sist har det val inte hant jattemycket, har dock borjat med bikram-yoga (eller svett-yoga som jag sjalv kallar det) Man utovar 26 olika rorelser i ett 37-gradigt rum som luktar mer svett an brynas omkladningsrum, troligtvis. Man ar dar inne i 90 minuter och forsta passet sa tror man att man ska do av syrebrist och man ar pa gransen till att krakas. Men det gor man inte. Daremot svettas man som en gris, det ar helt sjukt faktiskt - man skulle kunna simma omkring i sina egna kroppsvatskor, om man nu skulle ha den onskan. Det ar iallafall en sorts detox, rorelserna gor att man stimulerar inre organ och svetteriet driver ut gifter och kraffs ur kroppen. Sags det. For 17 dollar sa far jag ga 10 ganger, men man maste ga varje dag - missar man en sa ar man kord. Jag ar inne pa dag 4 idag. Duktig flicka. Har aven kommit in i gym och tai chi-traningen igen efter lite lata dagar. Nu ar Ulle on the road again! Renae och jag tog oss en rejal joggingtur en kvall, hon korde slut pa mig!

Overlevde forra veckans detox och igar hade jag min forsta fylla efter denna provning. Det kravdes inte mycket for att fa mig pa pikalurven, lite billigt rosevin sa var kvallen med Chelsea och Meaghan en succe. Traffade ett trevligt gang aussies och det blidde lite efterfest och rajtantajtan, sa som sig bor.

Just nu ar jag i Surfers och ska hitta ett helvetes javla forbannat svarhittat tax-office, sa jag kan fa tillbaka lite skattepengar sedan. Jojjomen, har lurvat runt har i timmar och forsokte hitta ett, dock utan framgang. Ack du grymma varld!

Har gjort manga second hand-fynd pa senaste tiden, I just love it! Sa jag har spenderat mycket tid med att grotta runt i sma dammiga affarer pa jakt efter allt mojligt. Arligt talat, det kanns som att man ar pa skattjakt och alltid hittar guldet.

Hahajaja, nu kan jag icke skriva mer - aterkommer dock inom kort!

puss kram karlek/Ulrika


Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: Malin

haha min lurrviga vän! du har då alltid någe gojja för dig! svett svett svett.. låter som när vi va på after skii i norge förra veckan.. där kan vi snakca svett! haha.. men duuuuuuuu, I'm looooning for ya! <3 ;) seeesens ju SNART! galet i pannan e det! i morrn är det iaf utågång å jag ska nog ta å hitta men någe nice ;P men hejsansvejsan i tatteligan! PÖSS å nyp ditt lite bryk! <3

2009-03-28 @ 00:31:09
URL: http://malinbergner.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0