Ensam Ulle söker

Jag skulle egentligen skriva att lägenheten ekar tom och att jag därför varit i Luleå på shopping-mission. Jag skulle berätta att jag lagt vantarna på den perfekta soffan, om några veckor står den här hos mig. Jag skulle också beskriva det galet snygga soffbordet som jag fick med mig hem...

Men istället fick jag ett stort behov av att tala om att jag vill ha en kram. Gos-batteriet är urladdat och det känns som att det var hundra år sedan någon pussade mig, och pussade mig för att det var jag. Jag saknar det. Någon som kliar mig i huvudet och tycker att jag är världens sötaste i mina gamla mjukisbyxor. Någon att prata med hela natten utan att säga någonting alls vettigt. Någon att vara nära, oavsett var man är.

Ge mig lite jävla magi, innan jag blir bitter och skaffar katt.


Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0