Ett stressmongo berattar...

...att nu brinner det i knutarna. 100 000 saker som ska fixas innan vi lamnar Sydney, och timmarna racker inte till. Stressar hela tiden men far anda inget gjort. Kanske just darfor. Har jobbat hela veckan utom onsdag och imorgon ar sista dagen. Fick en liten avskedspresent redan idag - massa ansiktsmasker, tvalar, badbomber m.m Luktar jattegott!

Igar skickade vi ivag en stor lada med grejor hem till Sverige, den kommer forhoppningsvis anlanda till Norrkoping inom 3 manader. Tanken ar att jag sedan ska inforskaffa en alldeles egen skruttomobil och gora en liten road trip dit och hamta hem det som ar mitt. Bland annat en fotolaminator. Ja, det ar sant. Av alla grejor man kan kopa sa gar jag och koper en fotolaminator. Ni skulle sett Safstroms min nar hon upptackte den och kom ut till mig i koket; "Men Forsten, har du kopt en fotolaminator?" (pa forvirrad halvtrott norrkopingska) Svar: "Ja-a..." (pa forvirrad halvtrott norrlandska) Det finns faktiskt en tanke bakom det. Ska gora en scrap book nar jag kommer hem och tankte att det kan vara snajsigt att plasta in gamla biljetter och andra minnen harifran Aussie. Dessutom ar den valdigt liten och kostade bara 100 spann, typ.

Det flyter pa med gymmandet - men det dar med milen under 45 kommer droja, sa mycket ar sakert. Joggade 10km(efter en timmas cykling) igar, tog 62 minuter, sa det finns en del att ta av om man sager sa. Men jag har ju inte brattom, dessutom kommer jag bli odragligt kaxig den dagen jag klarar av det!

Har varit duktig och organize sen jag kom hem fran jobbet, fixar till och med infor Sverige - det kallas visst framforhallning, nagon sadan har jag aldrig haft forr...

Just nu lutar det at Singapore och Malaysia efter Australien, men bara ett litet tag - for sen vill jag hem till er!

/puss och kram :0)

Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: Gudmoderen

Du har tiden för dig! Själv klarade jag aldrig milen på 45, bara drygt 46 eller om det var 47. Kanske beroende på att jag inte började träna förrän jag var drygt 40 år... Puss

2009-01-22 @ 17:36:54
Postat av: Malin

my baby love, my baby love!



i miss you like an idiot misses his stupidiness :P moahaha fuck va bra ja e på engelska ;P du får ha en kurs med mig sen ;)

Jamie e på väg till Äby i helens bil just nu.. så jag ska få öva min skottska i helgen har ja en föraning om.. shit va bakvänt jag tänker ( = skriver) den där utläningens fel ska du se ;P haha.. men my love.. vilka vuxenpoäng du införskaffar dig då! tänkte du åka till världens hörn efter att visumet gått ut eller hur planerar du? du måste berätta när du har planer på hemfärd så lax å jag kan planera.. du vet vårdoppet måste ju utfärdas i april... senast!!! gärna i mars......



men du underbara.. mendans jag skriver... jag tänkte ju vara sniken å höra om jag fick lånadina blades.. tänkte försöka hänga med till idre i år.. men ja e ju fortfarande fattig du veeeet.. åsså tänkte jag snika lite.. kan jag krama dom lite å tänka på dig samidigt .. j inte som jag åker men.. på busen kanske ;P tänkte försöka flörta med mig daniel åxå.. så jag frskratta lite åt honom hihi..



well well.. kaske får med mig helen åxå ;Po hon va på när vi prata om det.. kanske hon kan låna din brors ;P hehe.. vem vet, jag tänkte försöka slå en pling i dagarna.. ska va hemma från jobbet i morrn mår inge vidare.. lite olka orsaker.. i tell you then :) men jag saknar dig ditt pucko!!



suck.. de e snö på marken här å de knakar under fötterna.. lagom kallt å mörkt fast de e den senare delen av januari.. tusen kramar på dig å ja.. enjoy your reading (jag kan fortfarande inte stava... kanske ska strunta i att bli engelska lärare ;P hahaha ) puss puss puss puss pusssssss!

2009-01-22 @ 18:26:26
URL: http://malinbergner.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0