40 grader och ett gang svettiga svennar

Igar jobbade jag definitivt min sista dag for Lush i Canterbury. Trakigt att saga hejda till alla, har varit sa go stamning dar och jag har trivts jattebra. Men som sagt, nu ar det dags for nya vyer och nya aventyr :)

Vi drog till favoritstallet Coogee Bay Hotel for en sista bars igar. Traffade ett gang jattegulliga svenska killar fran Linkoping av alla stallen - sa det blev konversationer pa Safstromsk dialekt. Vars a alla norrlanningar?! Men en av dem hade varit i Skutskar iaf, och ja, han tyckte ju inte heller att det luktade gott dar...
Hamnade pa efterfest hos dem, de bodde precis vid stranden och vi lullade val hem vid 8 imorse, jag och Sarring. Gjorde ett fotostopp vid operahuset - blev dock bara halvskabbiga bilder (gardagens smink och svettigt har), sedan akte vi ocksa till en food court, efter tips av svenskarna, det skulle tydligen saljas djungelvral och daim dar. Har har man gatt i 9 manader och suktat efter saltlakrits och sa har det funnits hela tiden har i Sydney! Imorse fick jag antligen smaka pa't iallafall :)

Har packat for fullt idag, men ar annu inte klar. Har en liten paus nu och kollar pa nan halvdalig film med Adam Sandler. Det har varit over 40 grader har idag, sa man ar lite halvseg...Kl 6.15 imorgon sa bar det av till Goldie. Tar bara en halvtimme att flyga, skont. Sedan pa eftermiddagen sa blir det party med Broome-folket igen, om allt gar som det ska. Ska bli sa otroligt kul att se dem igen! :)

Bjuder pa en liten bild fran igar, hall till godo!





Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: Malin

heey!! hoottiiiiiiee! varför e du så snygg för VA?!! själv ser jag gräslig ut, hehe.. mennnnn.. jag ska någon gång göra någe åt det! haha.. e sjuk nu så ja kan inte träna heller :( känns förjävligt. meeeen, de e en stund kvar till sommarn :P Kramar å Kärlek till min fUllis! <3

2009-01-26 @ 18:11:58
URL: http://malinbergner.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0