Welcome to Singapore

Valkommen till Lejonstaden, igen. Hade ju nagra fa timmar har for ett ar sedan, dock endast pa flygplatsen. Nu ar jag installerad pa ett trevligt hostel och ska bege mig ut pa en liten rundtur alldeles strax. Sedan blir det till att sova och ikvall ska det kikas pa konst, det ar iallafall planen just nu.

Det kanns markligt att ha lamnat Australien bakom sig, men jag ar inte sadar nostalgisk och ledsen  - Jag har haft en helt fantastisk tid och jag vet att forr eller senare sa kommer jag aka tillbaka. Sista tiden pa guldkusten spenderades med vanner och det spelades ett par pokerturneringar - hamnade topp 20 forsta gangen och topp 15 andra (av ca 60st), sa jag ar nojd med min insats. Sa hejda till Renae i sondags, Holzy och Mel samt Chelsea och Meaghan i onsdags. Det ar aldrig kul, men samtidigt sa var det bara ett temporart bye. Om allt gar enligt planerna sa mots jag och tjejorna i Thailand i december :)

Lamnade Goldie snortidig torsdag morgon, mellanlandade i Sydney, kom till Perth runt 11-tiden och utrattade diverse arenden - allt gick som smort. Sedan kom underbara Nina (tyskan som jag motte i Bali) och hamtade upp mig, blev bjuden pa varldens mest utsokta bbq hos henne och hennes pojkvan - hade den perfekta avslutningen med dem och deras vanner, vad mer kan man onska? Sedan skjutsade de mig till flygplatsen och jag embarkerade flyget en kvart efter midnatt. Sov som en klubbad sal (ja, jag gillar det uttrycket - och ja, det ar jag som kommit pa det...) nastan hela resan och vaknade upp i Singapore imorse kl 6 ungefar. Har blivit mer an forvirrad av alla flyg hit och dit, tidsskillnader och allt vad det ar - sa jag har ingen aning om hur lang tid som passerat sedan jag lamnade Goldie - jag vet bara att jag inte sovit i en sang pa 2 natter, sa jag ser framemot nagra timmars snark senare.

Detta verkar vara ett spannande stalle att utforska, sa jag ska forsoka vara effektiv de har fa dagarna och njuta av sista lilla tiden innan verkligheten tar over igen...

Hahajaja, tank sa mycket  man har varit med om det senaste aret - galet, harligt, underbart, I'll never forget!

Naval, nostalgisk kan jag vara senare - nu ska jag ut pa aventyr :)

puss kram karlek/ Ulrika - snart i ett hus nara dig!

Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0