Nagra timmar senare...

Som sagt, nu har lugnet lagt sig igen. Efter 3 samtal till min mentala coatch Safstrom, 2 sushirolls och en cola, samt fonstershopping sa ar jag pa ratt sida om humorsvangningarna. Det blev faktiskt en fin solig rolig dag inne i city, var aven duktig som motstod allt vad shopping heter. Men fan det ar svart nar Supre har arhundradets snyggaste partyklader till overkomliga priser...Men jag har inte plats, har redan minst 15 kilo for mycket packing. Men sa blir det nar man ar en samlare och shoppoholic, fore detta iallafall. Maste fundera ut ett satt att fa hem lite grejor sedan, skickade hem lite med posten idag. Anyway, om en liten stund ska jag ringa en taxi och pula ivag mig sjalv och hundraelva vaskor till Southern Cross Station. Sedan blir det till att underhalla sig sjalv med enkla medel i 15 timmar. Jag vet att det ar mest synd om min nacke och lilla asset. Vojne vojne. Men imorgon ar det Moomin och Moomin som soker jobb i Bondi beach, letar djavulshorn och blir lite tipsy pa goone, sedan blir det one wild night in Sydney :)

Ja, vi kallar varandra for Moomin och pratar finlandssvenska da och da, bara for att skapa lite gemytlig kansla, eftersom vi bada har pabra fran Suomi. Och sa citerar vi Sunes sommar, saklart. Det ar ett maste for att bevara det svenska kulturarvet utomlands...

Hejsanhoppsan, vi ses!

Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: GLN

Tja! skickade ett mail till din hotmail i brist på en brevlåda:P Kram

2008-10-31 @ 23:55:52

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0