En blomma for Gunilla Cecilia



Till mamma som alskade blommor och naturen mest i hela varlden :)

Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: Kusin C

Lägger också en blomma till min kära gudmor! Tyvärr kan inga blommor växa i Sverige just nu pga att vm i dysterhet pågår som bäst vad gäller årstid här, så det blir bättre om du plockar en riktig aussie hibiskus, magnolia o.dy. och lägger i högen.



För övrigt vill jag bara tillägga att historien om hur du lämnade "konstnärsmongot" har livat upp min dag här i kolgruvan till arbetsplats! Ha ha ha... helt underbart!! Krama Sydney från mig!



2008-12-03 @ 17:16:13
Postat av: Madde

Ja, massor av blommor!

2009-02-23 @ 10:00:26
URL: http://sokratess.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0