Sunny days


Igar akte jag och Safstrom till Hillays Boat Harbour, det ligger en bit norr om Scarborough. Hillarys ar liksom som en liten hamnstad, jattemysigt stalle. Dar finns det ett stalle som heter AQWA, Australiens storsta akvarium. Dar kunde man kika pa alla mojliga fiskar och grejor, det haftigaste var kanske de gigantiska humrarna! En halvmeter langa, eller mer. Galet! Vi gick i en undervattenstunnel och sag hajar och jattestora stingrays(stingrocka) De var sakert 3 meter i diameter. En och annan skoldpadda i size xxxl dok ocksa upp. I en "pool" fick man klappa nan sorts plattfisk och halla i sjostjarnor. Forst vagade jag inte riktigt, men sen gjorde jag det anda. Haftig kansla!

Vi tog en sen, valdigt sen, lunch dar, sedan borjade vi ga langs stranden. Tanken var att vi skulle ha en "sunday session" i en bar dar det brukar hanga massa surfare. Vi gick och gick och snart hade vi kommit nastan enda hem till Scarborough igen. Da insag Safs at vi hade gatt at fel hall fran Hillarys! Sen fick det bli taxi :P Det ar ratt billigt har, atminstone jamfort med hemma. Klubben var packad med folk nar vi kom dit och aterigen hade en av oss inget lagg med...Safs lanade mit korkort igen och gick in forst, sen kom jag precis efter. Det var samma vakt som slappte in oss, konstigt att han inte reagerade, haaha. Det blev en kul kvall, men safs drog runt 9-tiden. Sjalv kande jag inte for att dra da, sa jag stannade tills dom stangde. Traffade lite trevligt folk och eventuellt sa ska jag fa en guidad tur i Perth ikvall :) Vi far se hur det blir. Lyckad kvall iaf!

Idag har jag skickat ett paket till kara broder i Halmstad, fy fan va omstandigt! Man maste fylla i en blankett med massa onodiga uppgifter; Vad paketet innehaller, hur mycket sakerna ar varda o.s.v

Nu har jag bokat hostel for 6 dagar framat, fran och med imorgon. Ska bli skoj o traffa lite andra backpackers o sa! Kanns som att jag har inkraktat lite i Safs liv pa nat satt, men som sagt, nu borjar MIN resa pa riktigt :)

Ska ladda upp bilder nan dag, promise!

Hoppas solen orkat upp darhemma :D

Kram!


Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: GLN

Tja, fick paketet idag. Tackar=)

2008-05-05 @ 14:58:29
Postat av: Malin malin malin malin malin...

heey!! satan! Jag är så avundsjuk att jag går SÖNDER!!!!Inte nog med att de e så jävla tomt utan dig, nej nej.. untan du ska ha det så jävla underbart!!! nwaaaahh!!!
men vet du, jag unnar dig det.. stan. jag hoppas du har det så jävla bra nu, och att vi ses i framtiden.

MEN, du får jäklar höra av dig på någe mer sätt unga dam! (ja bara så du vet ! ;P )

saknar dig bejb! sola å lurka på nu!
Love you Ulk! Pösssss

2008-05-05 @ 21:12:33

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0