20 ar och nytatuerad...

Forsta gangen jag bloggar utan att vara tonaring. Firade min fodelsedag igar fullt ut. Borjade med att ha frukost i aboriginparken, subway-macka och fruktsallad i solen :) Sedan foll jag fritt fran 8000 meters hojd, over cable beach. Klarbla himmel och lika klart vatten, underbart! Ska definitivt hoppa fallskarm igen, det var en upplevelse utover det vanliga. Forst fritt fall i 20 sek, sen svavar man omkring dar ett tag och bara njuter av utsikten och kanslan. Landade pa speedwaybanan :P Efter skydivet slappade jag pa hostelet ett par timmar, sedan sprang jag tvars over gatan och tatuerade mig. Det blev ett litet egetdesignat hjarta, inte for tjejigt, mer som en tribal. Ar numera markt pa vristen for livet, av en dansk karl som flyttade till australien for en massa ar sedan. Han konstaterade att skandinaviska tjejer har hog smartgrans. Stammer nog, for jag tyckte inte att det gjorde sa ont. Hade stallt in mig pa real pain, men det var mer som en liten brannande kansla bara.

Fick massa fina presenter av Safstrom, Stadtanten, var rumskompis och bandet :) Bandet spelade pa kvallen och mitt i konserten sjong de happy birthday for mig o spelade min favoritsang med Lenny Kravitz - Fly Away. Dansade med aboriginer, kompisar fran hostelet, bandets slaktingar, arbetskamrater o.s.v Alla var dar och jag hade en jattebra kvall. Rundade av med en cheeseburgare pa donken med Damien(jobbar i receptionen, go kille) Min 20-arsdag blev helt klart minnesvard och helt underbar :) Tack for alla mail och sms hemifran, det varmer!


puss o kram/ Ulrika


Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: Malin

For ever I'll miss you, and for ever I wana give you Jordgubbar! read my Blog and you'll understand why thats a god thing to get!



Tatueringen va underbart mysig!:D du e ju underbart mysig! nu ska vi dra in till stan och mysa lite på interpool. jag Linda helen å frida :)

menvart fan e du då lixom!! :P



det kommer en ny tid för oss! I know it!

biljoner kramar love. saknar dig sjukt just nu.. så du vet.. men de sorgliga. det går över! så jag harnog inte lika ont i morrn! men de kommer dagar du vet!.. nu blidde de babbel! hahaha.. helt oväntat.. njeee.. men du, vi tänker på dig! det vet jag att dom alla gör! och JAG tänker på dig mycket!är det någe så hör av dig!vi finns här:)

Älskar dig bejb! (å lyssna lirte på Jason Mraz, han e bra för hjärtat! ;) )

2008-07-10 @ 16:37:48
URL: http://malinbergner.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0