Na usch...

Na usch, nu borjar man inse att dagarna har bara ar likadana och att det inte ar vart att stanna langre bara for jobbens skull. Ar redigt less pa dem ocksa, speciellt barjobbet. Ville ha denna fredag ledig sa att jag ar helledig da, for forsta gangen pa over en manad. Men chefen sa nej...Det tycker jag ar javligt daligt, jag har jobbat varje javla fredag och lordag i 6 veckor. Folk har behandlar en riktigt pissigt ibland, sa nu har jag fatt nog. Safs o jag funderar pa att sparka oss sjalva torsdag natt genom att hinka i oss dricka medans vi jobbar o sen nar vi ar tillrackligt fulla sa ber vi super visiorn/ansvarige (for ovrigt arhundradets bitch) att dra at fanders o sa bara knallar vi ut darifran...Fragan ar om laglydiga lilla jag har guts nog att gora det...

Ikvall ska jag nog ga pa bio igen, nya x-files filmen lockar lite. Man far forsoka gora lite roliga saker emellanat sa att man inte tuggar i sig sina egna armar av ren uttrakning. Senaste dagarna har jag bara jobbat, atit och sovit. Har ingen energi till nanting just nu. Men det ar val bara en liten svacka. Ska nog dra upp till Darwin snart, har stannat har for lange, helt klart.

Raknar dagarna till Bali, da ska jag bli behandlad som en prinsessa i 3 veckors tid :)

Puss o kram! /U

Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: GLN

tja! haha de låter som ni har en vattentät plan där hörredu;) Men jag tror nog du är för skraj för att säga upp dig så då får du nog börja jobba klockan 10 på förmiddagen om du ska va full nog att skälla ut chefen på kvällen;) Men lycka till iaf! kram

2008-08-05 @ 14:13:16
Postat av: Malin

Älskade !! låter som ni har en fett bra plan!

stick to it and you'll be happy!

seriöst.. gör det! fatta va kul!!!

men söta, jag vet att man lätt som ett as hamnar i dom där jävla svackorna.. när man inser att man skaffat sig en vardag och de e ju inte det man är ute efter när man åker... shit happens, men. duverkar ju bara några dagar bort från att koma ur det :D

Jag röstar GO FOR IT! packa väskan innan ni börjar supa bara ;) så är det lätt att gå dagen efter !



finns här för dig sis!



Älskis dig! (dock nog en del bra att du inte är här å puschar mig i vissa dumheter! :P hahaha.. jag lyckas i dessa dagar nog tillräkligt sjlv...:P )



men, hade jag haft pengar hade jag mött dig på bali.. utan minsta tvekan.. men nu när jag sk bli av med min isdom så har jag heller inte ens id eller råd att åka til norge för att samla pengar.. gudars, jag slår en pling å ser vad du gör nu ist.. de behöver både du å jag!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 (hopaps du svarar bara! ) ;)

2008-08-05 @ 14:44:39
URL: http://malinbergner.blogg.se/
Postat av: Tessan

Älskade hjärtat, jag håller med Malin! Ibland hamnar man i svackor men du tar dig snart upp igen! Det spelar ingen roll vart man än är i världen så kommer dessa svackor, tyvärr! Men fatta vilken jäkla tur du har och vilket underbart liv du lever!! Jag vet att det finns många som skulle vilja leva ditt liv just nu!(bland annat jag, men det pratar vi tyst om ;p). Åk iväg till Bali och unna dig själv en massa saker och vila upp dig ordentligt! Och självklart ska du bli behandlad som en prinsessa, du ÄR ju en prinsessa :) Gumman, du har massor med vänner här hemma som tänker på dig och saknar dig! Och vi är så förbannad avundsjuka på dig ;) ha det så bra vännen, jag vet att jag är dålig på att ringa men jag ska försöka bättra mig :) Love yoou darling <33

2008-08-08 @ 08:46:55
URL: http://tessanlundberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Love! va tror du mor säger när hon får tele räkningen? :P hahahaha... ojoj :P men de e nog lugnt, jag får väl ta och betala.. har ju tagit över ditt gammla jobb nu ju ;) usch, på måndag börjar jag jobba heltid på call-up.. ska bli intressant... får se hur länge min käft orkar ordbajsa där! jaja.. pratade med Lansdowne Drive igår :) Abel hade en lite nyhet att förtell.. Dixi har fått ungar.. igen! fyra nya små djur.. haha.. ojoj.. gisses va gla att ja slipper allt bråk som var förra gången :P rör inte glör inte får inte å en sur Pau... :P men du, lyssna på Tess! hon e sjukt smart och bra! jag instämmer och lite till på hennes inlägg här! nu ska ja gå å dricka vatten.. usch, de snurrar fortfarande lite smått :P hahaha..

Älskar dig söta sak! och vet du ja kanske e kvar när du kommer hem så kan vi fan parta gärnet å rulla runt vart vi vill! (ja i gräs eller på grus ;D ) PUSS&GULL å lite annat <3

2008-08-09 @ 10:38:28
URL: http://malinbergner.blogg.se/
Postat av: Hanna Br

Hej! Ja, jag skulle nog behöva åka till dig och hälsa på för att lyckas att inte äta smågodis... Det är ju så himla långt bara! :-)

Haha, er plan låter ju toppen, jag tycker ni ska köra på den! :-)

Jag ska absolut hälsa Lisa från dig! En liten Alvin är det, Emma och jag ska dit om några veckor med en present från jobbet.

Ha det jättebra, Kram!

2008-08-14 @ 12:31:04
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0