Halsningar fran Singapore!

Nu star jag pa Singapores snajsiga flygplats och vantar pa att fa ga ombord pa sista planet. Klockan ar 8.45 pa morgonen har. Resan har hittills gatt jattebra (Du kan sluta oroa dig, Tessan). Pa Arlanda drack jag min sista ol pa svensk mark i vantan pa planet till Danmark, Nar jag gatt ombord pa det sa slocknade jag direkt och vaknade nar vi landade, skont! I kopenhamn var jag lite stressad, men hann iaf med planet. Singapore Airlines ar verkligen att rekommendera, toppenbra! Hade en egen liten tv med 100 olika filmkanaler, sadana som gar upp pa biograferna hemma nu i dagarna, Jag hade iofs sett de flesta i Kalmar, men The Bucket List sag jag garna igen. Kollade Bee Movie och National Treasure ocksa. Men eftersom jag ar mastare pa att somna till filmer sa har tiden gatt fort och jag har dregglat i somnen som vanligt. Satt iaf ingen bredvid mig, lyx med 3 saten sjalv! Underbar mat och fria drinkar. Tank, jag satt flera tusen meter upp i luften, fardades i ungefar 850km/h, -50 grader utanfor fonstret, och drack Singapore Sling! Livet ar bra markligt ibland. Mellan Danmark och Singapore tog det ganska precis 12 timmar, men det kandes inte som att man suttit dar sa lange. Jag slumrade till en svang och nar jag vaknade igen sa var det alldeles morkt och stjarnklart utanfor. Da hade jag ingen aning om vad klockan var, varken svensk tid eller nagon annan. Men tydligen sa hade jag gatt miste om kvallsmaten...Frukosten var dock rejal; Nudlar med kott och gronsaker, baugette, muffins, youghurt, fruktsallad, kaffe och juice! Och vet ni vad det basta ar? Snart far jag mat igen! =)

Ta hand om er darhemma! Kram!

P.S Gratis internet har, Lejonstaden far pluspoang!

Krafsa ihop lite ord till mig :)
Postat av: glenn

Heheh, de låter härligt du. Om jag känner dig rätt tror jag knappast du vill lämna det där planet när ni väl landar;) Take care! Kram

2008-04-30 @ 12:10:39
Postat av: Hanna Br, Telenor

Skönt att resan gick bra! :-)

2008-04-30 @ 13:20:48
Postat av: Tessan

Åh vad skönt att höra gumman! :) Nu kan jag koppla av lite grann i alla fall! Hoppas att resten av resan gått bra och att du kommit till rätta i australien! Älskis dig massor!

2008-04-30 @ 18:17:16
URL: http://tessanlundberg.blogg.se

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0