Att säga hejdå


Usch ja, nu har jag spenderat sista kvällen med tjejorna. Det känns märkligt. Det har inte riktigt gått in i huvudet att vi inte kommer ses på väldigt länge. Men det sköna är att när jag kommer hem igen så kommer allting att vara som vanligt igen efter en kvart :) Det är vänskap det. Och som jag sa till Lusan när hon bölade en skvätt: "Hem kommer man alltid, om inte annat så i en liksäck" Ja, jag vet - jag är en jävel på avsked ;P

Nu är det fyra timmar innan jag lämnar hemmet, och har fortfarande inte packat klart. Stabilt. Men det löser sig, så länge pass och pengar är med. Dock borde jag kanske sova en stund, men vet inte om det är lönt. Har en del att pyssla med fortfarande om man säger så...

Håhåjaja, detta är sista gången jag får använda mig av å,ä,ö. I fortsättningen kommer det alltså stå "hahajaja".

Näe vet ni vad, nästa gång jag skriver så befinner jag mig förhoppningsvis i Australien :)

Ha det bra nu allihopa, vi hörs!


image17


As we go on we remember, all the times we had together
As or life change from whatever, we will still be friends forever.


image18



image19


Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0