999 alternativ är 998 för mycket


Idag gjorde jag en dum grej. Hösten 2006 så åkte jag och Catte till Kina och jag lånade en resväska av henne. Jag ska lämna tillbaka den imorgon (bättre sent än aldrig...) Jag tog fram den idag och ändrade kodlåset till 000, trodde jag. Sedan smällde jag igen den. Sedan visade det sig att koden inte alls blivit ändrad, utan det var samma kod som i Kina. Och inte ens jag med mitt minne, kunde komma på vad den var. Tänkte först att jag kunde ringa till Catte och höra med henne, men var inte säker på om jag själv ändrat koden eller så. Började hysteriskt testa olika kombinationer av siffror men gav upp. Hämtade en kniv och försökte bryta upp helvetet. Gick inte heller. Tillslut insåg jag att enda sättet var att prova sig fram i systematisk ordning. 001, 002, 003 o.s.v När jag kom till 540 och tummarna var ömma som bara den, då klickade det till och den öppnade sig. Tänk att man kan känna en sån enorm lycka över nånting sådant! Det roligaste var ändå när jag ringde till Catten ikväll och berättade om mina bestyr. Hade kommit till den delen när jag börjar prova kombinationer när hon säger: "Är inte koden 540 eller nåt sånt? Det har jag för mig."


image7

Krafsa ihop lite ord till mig :)

Kommentarer, bitte!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0